Bardzo wielu przedsiębiorców decyduje się na powierzenie spraw księgowych biurom rachunkowym. Jeśli firma reprezentuje sektor małych i średnich przedsiębiorstw, taka opcja jest zazwyczaj o wiele bardziej opłacalna aniżeli zatrudnianie księgowej na umowę o pracę ? wiadomo wszak, że koszty pracy w naszym kraju są bardzo wysokie, w związku z czym zorganizowanie takiego stanowiska wiąże się z niemałymi wydatkami (nawet wówczas, kiedy w rachubę wchodzi niepełny wymiar czasu pracy).

Biur rachunkowych działa jednak na naszym rynku tyle, że podjęcie decyzji o wyborze któregoś spośród nich nie jest wcale prostą sprawą. Po czym zatem poznać dobre biuro? Dwie podstawowe kwestie, na które trzeba zwrócić uwagę w pierwszej kolejności dotyczą po pierwsze ? posiadania przez taką jednostkę stosownych uprawnień (chodzi o licencję wydawaną przez Ministerstwo Finansów), a po drugie ? ubezpieczenia biura (powinno mieć wykupioną polisę OC). Ponadto należy również pod uwagę staż ? im dłużej funkcjonuje biuro, tym bardziej na jego korzyść to przemawia.

Warto także zasięgnąć opinii na temat danej placówki wśród osób, które miały już sposobność skorzystać z jej usług ? można popytać wśród znajomych bądź zajrzeć do Internetu, gdzie wypowiedzi na ten temat nie brakuje. W każdym bądź razie biuro rachunkowe powinno wykazywać się sporą elastycznością, jeśli chodzi o dostosowywanie się do potrzeb klienta. Zakres świadczonych usług także odgrywa w tym momencie niemałe znaczenie ? podobnie zresztą jak ich cena.

ZOSTAW KOMENTARZ
Komentarz

*